U predivnim ambijentu Parka prirode Hutovo blato 23.10.2025. godine održana je konferencija pod nazivom “Mediji i turizam: Uloga medija u brendiranju turističke destinacije”, koja je okupila predstavnike institucija, medija, turističkih organizacija i stručnjaka iz oblasti komunikacija i turizma.
Cilj konferencije bio je istaknuti važnost medija u promociji i prepoznatljivosti turističkih destilacije, kao i potaknuti suradnju između novinara, promotora i turističkih zajednica u kreiranju autentičnog i održivog imidža Bosne i Hercegovine kao privlačne turističke destinacije.
Na konferenciji su, pored predstavnika medija i turističkog sektora, učestvovali i predstavnici Fonda za zaštitu okoliša HNŽ/K, koji su istakli važnost očuvanja prirodnih resursa kao temelja za razvoj održivog turizma i brendiranja destinacija kao što je Hutovo blato.
Kroz prezentacije i panel-diskusije, učesnici su razmijenili iskustva i primjere dobre prakse u korištenju suvremenih komunikacijskih alata i digitalnih medija za promociju prirodnih ljepota, kulturnog nasljeđa i turističkih potencijala naše regije.







